Het (opnieuw) inrichten van een telefonie-omgeving kan lastig zijn. Er is een willekeur aan mogelijkheden beschikbaar en daarom is een telefonievraagstuk niet de meest behapbare taak.
Om bedrijven te ondersteunen hiervoor op gedegen wijze een oplossing te vinden heeft Helder Telecom & ICT haar TCI ontwikkeld:
We beginnen met een goed gesprek. We bespreken de huidige telecom & IT-omgeving en vragen naar de eisen en wensen voor de nieuwe omgeving. Samen kijken we naar speerpunten zoals, bereikbaarheid, efficiëntie, samenwerken en ontzorgen. Dit initiële gesprek gaan we zo open mogelijk aan, en we laten de oplossingsmogelijkheden voorlopig nog even buiten beschouwing.
Naar aanleiding van het gesprek, maken we een inventarisatie. Wat zijn de specificaties van de huidige telefonie omgeving, welke hardware is aanwezig, van welke software maakt u nu gebruik. Wat zijn de exacte eisen voor de nieuwe telefonieomgeving, de must have’s en de absolute don’ts.
Als we alle feiten goed op een rijtje hebben, maken we een scherpe analyse. We bekijken de mogelijkheden en puzzelen net zo lang totdat we de best beschikbare oplossing kunnen voorleggen.
Helder Telecom & ICT is dagelijks bezig met het in kaart brengen van bewegingen en mogelijkheden in de markt. Wij vertalen dit met veel plezier naar de praktijk en maken hiervoor gebruik van de TCI; een unieke aanpak voor het schetsen van een totaalbeeld én - oplossing.
Weten wat er bij speelt en continue zoeken naar passende mogelijkheden; dat is wat ons betreft de enige aanvliegroute om onze klanten blijvend te ontzorgen