U zit maandelijks vele uren aan de telefoon. Maar lang niet alle telefoongesprekken worden door gebrek aan tijd of een omslachtig administratief proces correct geadministreerd. Deze tijd wordt indien nodig dan ook niet aan uw cliënt gedeclareerd, wat u omzet kost. Door uw BaseNet softwarepakket te koppelen aan uw telefoniesysteem is dit verleden tijd en wordt elke aan de telefoon gespendeerde minuut eenvoudig declarabel.
Dankzij de koppeling met uw telefooncentrale kunt u eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit BaseNet. Door op het telefoonnummer op uw beeldscherm te klikken wordt het nummer gedraaid en kunt u via een zogenaamde softphone of uw fysieke bureautoestel bellen met uw cliënt. De tijd wordt automatisch geadministreerd in BaseNet en indien nodig declarabel gemaakt. U kunt tijdens het bellen in BaseNet direct een gespreksverslag aanmaken, zodat u ook dit niet achteraf hoeft in te voeren in het systeem.
BaseNet telefoniekoppeling uitgaande gesprekken
Als u een inkomende oproep ontvangt van een telefoonnummer dat in BaseNet staat, herkent uw telefoniesysteem dit en zal automatisch de juiste cliënt op uw scherm verschijnen. Als het gesprek is gestart kunt u direct een gespreksverslag met de nodige acties of notities vastleggen in BaseNet en indien gewenst de tijd declareren aan uw cliënt.
BaseNet telefoniekoppeling inkomende gesprekken
De tijd die u spendeert aan uw telefoongesprekken is kostbaar. Daarom is het noodzakelijk dat hier geen minuten “weglekken”. U kunt met de BaseNet telefonie koppeling niet alleen gesprekken die u op het moment zelf voert administreren en declareren. U kunt ook telefoongesprekken die u eerder heeft gevoerd met een cliënt met terugwerkende kracht opzoeken in BaseNet en voorzien van een verslag en bijbehorende declaratie.
Wilt u meer weten over de BaseNet telefonie koppeling? Vraag uw Helder Telecom & ICT adviseur om een passende oplossing voor uw organisatie. Vul onderstaand formulier in of bel 088 - 44 35 333.