NEXTcall

De beller wordt sneller!

NEXTcall registreert inkomende en uitgaande telefoongesprekken op vaste en mobiele telefoons. Het systeem houdt de tijd bij, administreert deze en u kunt gesprekken, eventueel voorzien van aanvullende notities, direct toevoegen aan het juiste dossier. Dit levert u naast gemak ook veel tijds- en efficiëntiewinst op.

NEXTcall is een samenwerking tussen Helder Telecom & ICT en onze Lexxyn groep partner NEXTlegal. Doel? Verder automatiseren wat geautomatiseerd kan worden.

Met de integratie van uw Xelion telefoonsysteem in NEXTassyst (softwareoplossing voor notarissen) of NEXTmatters (softwareoplossing voor advocaten en juristen) kunt u klantvriendelijker, sneller en efficiënter werken. Hierdoor hoeft u minder zelf te doen en houdt u meer tijd over voor inhoudelijke werkzaamheden.

""Doordat we direct zien wie er belt, krijgt onze dienstverlening net wat extra ‘jus’. Bovendien wordt ieder telefoontje nu automatisch op het betreffende dossier geregistreerd. Dit voorkomt het lekken van tijd. Prachtig, hoe een kleine tool een dergelijk verschil kan maken.”"

Jos van der Wijst | BG.legal

Hoe werkt het?

Bekijk onderstaande video om te zien hoe NEXTcall eruit ziet in de praktijk.

Voordelen NEXTcall

 

  • Inkomende en uitgaande gesprekken automatisch administreren

  • Geadministreerde gesprekken gemakkelijk declareren

  • Via nummerherkenning zien wie er belt

  • NEXTmatters/NEXTassyst toont direct de juiste relatiekaart

  • Optie om gesprekken op te nemen

NEXTcall activeren

Om gebruik te kunnen maken van NEXTcall heeft u een van de softwarepakketten nodig van NEXTlegal. Heeft u deze? Dan is het activeren van NEXTcall een fluitje van een cent.

Maakt u geen gebruik van NEXTmatters of NEXTassyst, maar wilt u uw telefonieomgeving wel integreren in uw softwarepakket? Vul onderstaand contactformulier in of neem contact op met een van de accountmanagers van Helder Telecom & ICT, wellicht dat er ook integratiemogelijkheden zijn voor uw softwarepakket.



© Copyright 2020

Disclaimer