Kantoren die Xelion en CClaw gebruiken, kunnen vanaf nu het cliëntcontact aanzienlijk cliëntvriendelijker en makkelijker maken. Inkomende- en uitgaande telefoontjes worden in CCvoice herkend, besteedde tijd kan direct worden geschreven en notities worden met collega’s gedeeld. Samenwerken met - en voor - de cliënt was nog nooit zó makkelijk. We praten erover met Dimmen Wesdijk (Helder Telecom & ICT) en Jeroen de Boer (Clip Consultants).
Niemand houdt van kiezen. Want als u kiest voor het één, betekent dat vaak dat u het ander moet laten. Bij de keuze van een provider wordt meestal gekeken naar een combinatie van factoren: de prijs van een abonnement, buiten bundel kosten, de kwaliteit van het netwerk en de aanvullende diensten die een provider kan bieden. Dan is het soms lastig kiezen, zeker wanneer niet elke medewerker het beste af zou zijn met hetzelfde netwerk. Helder heeft de oplossing voor meer keuze, met minder administratie!
De telefonie oplossingen van Xelion kenmerken zich door hun veelzijdigheid. Dankzij de API-koppeling van Xelion is het mogelijk om bijna elke applicatie met de Xelion centrale te laten praten. Hierdoor kunnen de centrale en uw softwarepakket informatie uitwisselen, wat uw organisatie grote efficiëntievoordelen oplevert. In dit blog zetten we de 6 handigste integraties uit de Xelion Marketplace voor u op een rijtje.