28 februari 2022
Het einde nadert, na vele aankondigingen en verschuivingen, is het nu dan toch echt tijd voor ISDN om de laatste digitale adem uit te blazen. ISDN is sinds de jaren ‘80 operationeel, en uiteindelijk was het een mooie technologie waarmee (relatief) snel geïnternet kon worden én u tegelijkertijd kon bellen of faxen, een revolutie voor die tijd. Maar KPN gaat op 1 april nu echt de stekker uit dit systeem trekken.
Woensdag 16 december 2021
“Een goed begin is het halve werk”, is een uitspraak die zo bij Helder Telecom & ICT collega Dennis Walravens uit de mond zou kunnen rollen. Hij is als Project Manager verantwoordelijk voor de implementatie van onze telefonie oplossingen. Een steeds belangrijker onderdeel hierin is volgens Dennis de zogenaamde onboarding fase. Waarom dit zo is, en waarom het belangrijk is niet te rap door de implementatie heen te willen racen, bespreken we in dit interview.
Maandag 6 december 2021
Goed bereikbaar zijn kan het verschil maken tussen een nieuwe cliënt binnenhalen of een enorme afknapper zijn bij het eerste contact. En omdat tijd kostbaar is, wilt u ook niet teveel tijd kwijt zijn aan dingen als doorverbinden, informatie opzoeken en uitzoeken hoe systemen werken. Daarom geven we u 9 tips om perfect bereikbaar te zijn, zonder moeite.