Avaya inruilsensatie

Het kan maar zo zijn, dat er op uw bureau al jaren een Avaya telefoon staat. Hij staat er, hij doet het en verder denkt u er wellicht niet al te veel over na. Echter, ik zie tegenwoordig zoveel mooie innovaties op het gebied van telefonie en communicatie-integraties die u grote voordelen kunnen bieden. Voordelen die met de huidige Avaya oplossing helaas niet mogelijk zijn.

Qua technologie en gebruikersmogelijkheden loopt de huidige Avaya-centrale inmiddels ver achter op andere oplossingen. Bovendien loopt de transitie naar de cloud bij Avaya niet geheel vlekkeloos, waardoor de eens zo betrouwbare oplossing, nu kwalitatief gezien, soms te wensen over laat.

Een alternatief voor Avaya?

Als eigenaar van Helder Telecom & ICT wil ik het beste voor mijn klanten, en inmiddels is de Avaya telefonieoplossing niet langer de eerste oplossing die ik mijn klanten aanbeveel als zij een nieuw systeem zoeken. Dat komt omdat er inmiddels telefonieoplossingen aan de weg timmeren die qua betrouwbaarheid en degelijkheid de Avaya oplossing ruimschoots evenaren of zelfs voorbijstreven.

Zo is Helder Telecom & ICT al jarenlang naar volle tevredenheid leverancier van Xelion. Een Nederlandse VOIP-oplossing die de telefoniecentrale ziet als centrale spil in de bedrijfscommunicatie van de bedrijven die er mee werken. Deze visie maakt dat de gebruiksvriendelijkheid van de telefooncentrale an sich al heel goed is. En doordat er tal van integraties beschikbaar zijn met softwarepakketten en andere communicatieplatformen, wordt de gebruikerservaring alleen maar positiever. Kortom een telefonieoplossing die ik u wél zou aanbevelen.

Ons actuele aanbod voor de Xelion telefonie oplossing

Overstappen naar een andere telefonieoplossing, doet u natuurlijk niet zomaar. Daarom hebben we tijdens de zomermaanden een speciaal aanbod om uw door ons geleverde Avaya oplossing, om te ruilen voor een nieuwe Xelion omgeving:

€20,- per maand, per gebruiker, gedurende 36 maanden
(En stapt u voor 1 oktober over, dan betaalt u ook geen eenmalige kosten à €275,- per gebruiker).

Dit aanbod omvat verder:

  • Gebruikerslicentie Xelion;
  • Installatie Xelion op locatie;
  • Toestel type Yealink;
  • Onbeperkt bellen in Nederland (excl. servicenummers);
  • Remote support;
  • Gebruikerstraining;
  • Geen opstartkosten (bij 1 - 5 gebruikers betaalt u éénmalig €150,- opstartkosten).

Indien mogelijk maken we gebruik van uw huidige internetverbinding. Wanneer deze niet beschikbaar is, zullen we u er één aanbieden.

Overschakelen naar Xelion - wat is de volgende stap?

Een dergelijke beslissing neemt u natuurlijk niet over één nacht ijs. Daarom dat we een tweetal leaflets ontwikkeld hebben. Eén waarin we de highlights van de Xelion aanstippen, en één waarin we verder ingaan op de onderscheidende factoren van de Xelion telefooncentrale.

Aanvullend wil ik u natuurlijk ook nog wijzen op de mogelijkheid om een Xelion-demo met mij in te plannen, waarbij we alle voors en tegens van een dergelijke overstap, kunnen bespreken.

Mocht u voor die tijd nog vragen hebben, dan kunt u natuurlijk ten alle tijden contact met mij opnemen via dimmen@heldertelecom.nl.

 

© Copyright 2021

Disclaimer