22 juni 2017
Maakt uw telefooncentrale gebruik van een ISDN-verbinding? Let dan goed op; KPN heeft aangekondigd per 1 september 2019 te stoppen met ISDN. Dit betekent dat uw centrale (en dus ook uw bedrijf) vanaf die datum niet meer bereikbaar is.
Hoe voorkomt u problemen?
Gelukkig is er tijd om uit te kijken naar alternatieven. Naar andere opties die toekomstgericht, flexibel en veelal goedkoper zijn. Misschien heeft u zelf geen tijd om dit uit te zoeken of staat uw hoofd er helemaal niet naar, het is immers nog ver weg. Wij zien het juist als een voordeel, omdat u ruim de tijd heeft om uzelf te oriënteren en we helpen u hier graag bij. Wij begeleiden en adviseren u in het nemen van de juiste (tijdige) beslissingen om u uiteindelijk te voorzien van een passende oplossing.
Welke oplossingen zijn er?
Kortom, opties genoeg, maar welke kiest u? Hiervoor is het zaak u inhoudelijk te laten informeren en een aantal belangrijke stappen te nemen.
De eerste stappen.
Wij adviseren u om onderstaande drie acties op korte termijn te nemen. Op die manier kunt u op tijd anticiperen:
We begrijpen dat u bovenstaande even rustig moet laten bezinken. Neem contact met ons op zodat we u inhoudelijk bij kunnen praten, toelichting kunnen geven op bovenstaande drie stappen en om samen uit te kijken naar interessante alternatieven.