KPN stopt met ISDN

Onlangs heeft KPN aangegeven per 1 september 2019 te stoppen met ISDN. Dit betekent dat indien uw telefooncentrale gebruik maakt van een ISDN verbinding deze dan niet meer bereikbaar is.

Gelukkig komt deze aankondiging ruim op tijd. Er is nog alle ruimte om te kiezen voor het alternatief dat het beste bij uw organisatie past. Mogelijk realiseert u in één beweging ook een kostenbesparing. Uiteraard staan wij u graag met raad en daad bij!

Hierbij ontvangt u meteen al ons eerste advies: laat uw factuurrelatie met KPN overnemen door een contractloos alternatief. Op die manier heeft u meteen meer flexibiliteit, zowel qua overstapdatum als qua leverancier. Helder kan de facuratierol per direct voor u overnemen. Een eventuele kostenbesparing is dan ook meteen van kracht.


Ook kunnen we de ISDN-diensten waar u gebruik van maakt, binnen één werkweek omzetten naar bijvoorbeeld VoIP. U bent dan helemaal klaar voor de aankomende jaren!
Wij nodigen u van harte uit om contact met ons op nemen. Wij zijn u graag van dienst!

 

Welke opties zijn er?

  • Uw huidige centrale geschikt maken voor VOIP
  • Uw huidige centrale koppelen aan een nieuwe router-converter combinatie waardoor u “oude” centrale niet meer via ISDN maar via SIP bereikbaar is
  • Uw huidige centrale vervangen voor een Cloud telefonie oplossing.

 

Welke optie past het best bij uw situatie? Neem contact op met Helder voor een passend advies.

© Copyright 2018

Disclaimer