Helder Telecom & ICT wederom genomineerd voor Telecom Inspirience Awards

Helder Telecom & ICT, expert op het gebied van telecommunicatie & ICT, is ook dit jaar genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards in de categorie Best Contact Center Project. Op woensdag 15 november 2017 vindt tijdens een feestelijke avond de uitreiking van deze prestigieuze awards plaats.

De klantcase waarmee Helder Telecom & ICT genomineerd is, is die van Jongerius Gerechtsdeurwaarders, een toonaangevend gerechtsdeurwaarderskantoor in Nederland. Hier is door Helder Telecom & ICT, in samenwerking met Praclox, één platform gecreëerd waar het beste van alle werelden samenkomt: effectief bellen en probleemloos werken.  

Eén applicatie voor efficiënt werken

Dimmen Wesdijk, algemeen directeur Helder Telecom & ICT licht deze case graag toe: “Jongerius had in de oude situatie drie separate systemen voor telefonie (VoIP), de outbound calls (een in eigen beheer ontwikkeld callcenter systeem) en een PMS (Praktijk Management Systeem) van leverancier Praclox. Het kantoor kampte regelmatig met storingen, waardoor onder andere bellijsten niet beschikbaar waren en rapporten niet gedraaid konden worden. Dit leidde tot frustratie bij medewerkers, doordat zij niet het maximale uit hun inspanningen haalden. Hierdoor ontstond de prangende vraag naar één efficiënt systeem, voor met name de call agents, van waaruit alles gedaan kan worden; zowel probleemloos werken als effectief bellen.”

Deze gewenste geïntegreerde manier van werken was niet hapklaar beschikbaar. Helder Telecom & ICT heeft daarom contact gezocht met Praclox. Samen hebben zij onderzocht of het voor hen haalbaar was om voor deze gezamenlijke klant de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

Erik Gimbergh vult aan: “Praclox heeft hiervoor op basis van de wensen van Jongerius maatwerksoftware geschreven, dat als extra module in het huidige PMS-systeem geïntegreerd is. Daaraan is naadloos de Xelion cloud telefonie oplossing via Helder Telecom & ICT gekoppeld, waardoor één platform is ontstaan. Hiermee is Jongerius in staat direct vanuit het PMS-systeem te bellen, deze calls en de afhandelstatus nauwkeurig conform wensen van de klant te registeren en hem te voorzien van overzichtelijke rapportages. Jongerius werkt nu naar volle tevredenheid van haar klanten vanuit een overzichtelijke applicatie, waarbij het PMS-systeem leidend is.”

‘‘Beide partijen hebben professioneel met ons meegedacht en de handen ineengeslagen om ons vooruit te helpen. De geïmplementeerde oplossing is inmiddels al enige tijd naar tevredenheid in gebruik”, aldus Paul Middelman - Financieel directeur Jongerius.

Dimmen Wesdijk sluit af: “Wij zijn enorm blij met deze nominatie en kijken met spanning uit naar de uitreiking daarvan, maar bovenal zijn wij erg trots op de oprechte samenwerking tussen Helder Telecom & ICT, Xelion en Praclox. Deze ultieme vorm van samenwerking heeft geleid tot een hoogstaande integratie, waarmee een effectieve totaaloplossing gerealiseerd is.”

Lees de gehele klantcase op www.heldertelecom.nl

Award Telecom Inspirience Award nominatie Helder

© Copyright 2018

Disclaimer