Afwezigheidsmelding tijdens de Feestdagen

Binnenkort staan er weer een aantal feestdagen voor de deur. Gaat uw bedrijf dicht tijdens de feestdagen of bent u verminderd telefonisch bereikbaar, dan kunt u dit op een professionele manier aan uw relaties laten weten.

Helder Telecom & ICT verzorgt ook dit jaar graag de feestdagenteksten voor uw telefooncentrale. Mocht u gebruik willen maken van deze service, dan ontvangen wij graag voor onderstaande data de input, zodat de afwezigheidsmelding op tijd ingeregeld kan worden.

19 april Goede Vrijdag | Deadline vrijdag 12 april
21 & 22 april Pasen | Deadline maandag 15 april
27 april Koningsdag | Deadline vrijdag 19 april
30 mei Hemelvaartsdag | Deadline donderdag 23 mei
9 & 10 juni Pinksteren | Deadline maandag 2 juni

De tekst die ingesproken dient te worden, kunt u per mail versturen aan: verkoop@heldertelecom.nl, hierna nemen wij contact met u op om de melding door te spreken. Indien we uw teksten na bovenstaande data ontvangen, kan er helaas niet gegarandeerd worden dat de afwezigheidsmelding op tijd gereed is. Reageer dus snel!

Weten hoe u dit eenvoudig inregelt? Of wilt u van gedachten wisselen over een heldere passende tekst, neem dan contact met ons op via 0416-740740 of verkoop@heldertelecom.nl  

Met de afwezigheidsmelding van Helder Telecom & ICT weet u zeker dat u uw deuren netjes achter u sluit en uw relaties tijdig, duidelijk en volledig geïnformeerd worden.

Meer informatie over de service: Professioneel ingesproken voicemail

© Copyright 2019

Disclaimer