Veel organisaties staan momenteel voor grote uitdagingen op het gebied van het contact onderhouden met medewerkers, klanten en leveranciers. Als uw omzet afhankelijk is van een goede bereikbaarheid, hoe gaat u dan straks in “het nieuwe normaal”, de 1,5 meter economie, het contact onderhouden met deze groepen mensen? Hoe blijft u zelf in controle over uw bedrijfsvoering, en voorkomt u dat u achter de feiten aan blijft lopen? Mogelijk bent u al voorzichtig begonnen met nadenken over deze onderwerpen, maar bent u ook al tegen de eerste struikelblokken aangelopen. Wij gaan u in dit webinar inspireren en op weg helpen naar klantencontact in “het nieuwe normaal”.
Dit webinar werpt een blik in de toekomst en geeft u praktische tips en handvatten mee op het gebied van thuiswerken, flexibele werkplek inrichting en moderne communicatiemiddelen zoals Microsoft Teams en de integratie hiervan met telefonie oplossingen.
Dit webinar is gericht op directie, sales en/of IT-managers en beleidsmakers of andere/vergelijkbare rollen van organisaties waarin goed en efficiënt klantcontact vitaal is voor hun succes en continuïteit.
Dit webinar vond live plaats op 12-5-2020, maar is uiteraard hier ook op ieder moment terug te kijken. Het webinar is terug te kijken door onderstaand formulier in te vullen.