Wijzigingen Voicemail T-Mobile

In de periode van 15 t/m 28 maart van dit jaar, vernieuwt T-Mobile haar voicemailsysteem voor mobiele telefonie. Zowel het achterlaten van een voicemailbericht, als het beluisteren van een voicemailbericht, blijft gedurende de overzetting mogelijk. Alle gebruikers met een T-Mobile abonnement worden automatisch overgezet naar het nieuwe voicemailsysteem.

Wat verandert er voor u?

  1. De nieuwe voorwaarden voor de toegangscode zijn:
    - Minimaal 4 tot en met 8 cijfers (wij adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken).
    - Niet meer dan 2 identieke cijfers achter elkaar (bijvoorbeeld geen 22281).
    - Mag geen (delen van een) opeenvolgende reeks bevatten (bijvoorbeeld geen 12368 of 876543).
  2. Uw voicemail is en blijft bereikbaar via het ‘verkorte’ nummer 1233. Wordt er van het ‘lange’ 06 nummer gebruik gemaakt dan dient een beperkt aantal gebruikers tot twee weken na de overzetting, de voicemail te bereiken via het tijdelijke nummer 06 24001234, in plaats van 06 24001233. Na maximaal twee weken is automatisch het originele nummer 06 24001233 weer beschikbaar. Hier volgt echter geen bericht over.
  3. Na de overzetting blijven alle voicemail instellingen hetzelfde.
  4. De opgeslagen berichten van voor de overzetting, kunnen nog 21 dagen worden beluisterd via het nieuwe voicemailsysteem. Daarna worden deze berichten automatisch definitief verwijderd en zijn ze niet meer beschikbaar.
  5. De overzetting naar het nieuwe voicemailsysteem geldt zowel voor reguliere voicemail, als Visual Voicemail van T-Mobile (iPhone).

Vragen?

Heeft u naar aanleiding van deze berichtgeving nog vragen? Of weet u niet zeker of deze melding ook op uw T-Mobile abonnement van toepassing is? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via info@heldertelecom.nl of via 088 443 5333.

Ook op de website van T-Mobile kunt u terecht voor meer informatie over dit onderwerp.

 

© Copyright 2021

Disclaimer