Het afgelopen jaar heeft voor menigeen in het teken van thuiswerken gestaan. En thuiswerken betekent voor velen van u ook ‘het maximale uit uw telefoonomgeving halen’. Maar hoe intuïtief de Xelion telefoniecentrale ook is, toch krijgen we regelmatig de vraag of we extra uitleg kunnen geven over de verschillende opties.
Daarom is het vanaf nu ook mogelijk om een gratis Xelion Refresh Training in te plannen. Dit deden we de afgelopen maanden natuurlijk al ad hoc, maar nu hebben we het beestje een naam gegeven, zodat iedereen hier gebruik van kan maken.
We plannen een meeting met u in via Teams. Tijdens deze meeting geven we een korte demo van de meest gebruikte functionaliteiten van de Xelion telefoniecentrale en aanvullend behandelen we de punten waar uw organisatie meer uitleg over wil. Uiteraard is er tijdens deze sessie ook ruimte voor vragen.
De training wordt gegeven door één van de collega’s van de servicedesk en duurt ongeveer 1 uur. Het plannen van de training wordt ook gedaan door de servicedesk, welke u kunt bereiken via servicedesk@heldertelecom.nl of telefonisch via 088-4435335.
Wilt u gebruikmaken van deze training, maar doet u dit liever op locatie? Dat kan natuurlijk ook! Voor een klassikale training brengen we in principe enkel de voorrijkosten in rekening. De training duurt over het algemeen één uur welke voor onze rekening is. Indien het langer duurt, berekenen we de aanvullende kosten op basis van nacalculatie.
Trainingslocaties:
Bekijk dan vooral de handige Xelion YouTube tutorials:
Hoe gebruik ik de Xelion Softphone
Hoe gebruik ik de Xelion Android App
Hoe gebruik ik de Xelion iPhone App