The Voice of O365 is een cloud dienst die Office 365 gebruikers de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’.
Gebruikt u Office 365 of heeft u deze wens? Let dan goed op, want ook voor telefonie biedt dit platform uitkomst. Nieuw in ons portfolio is The Voice of O365; een hosted dienst die Office 365 in combinatie met Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) inzet als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’. Hierdoor kunt u tegen een vast bedrag per gebruiker per maand – met behoud van uw nummers - telefoneren zoals u dat gewend bent, alleen met de extra voordelen van Skype for Business.
Door het toevoegen van The Voice of O365 licentie beschikt u over fundamentele gesprekscontrole-taken zoals: het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het in- of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging), een gesprek in de wacht zetten etc. The Voice of O365 biedt naast PSTN-toegang ook de mogelijkheid tot het gebruik van hosted; Contact Center software, PC Bedienpost software en Mobile Presence software, waardoor Skype for Business online als volwaardige ‘PABX vervanger’ aangemerkt mag worden.
Met the Voice of O365 krijgt u toegang tot alle beschikbare Skype for Business functionaliteiten, zoals:
Een uitgebreid functieoverzicht vindt u op Microsoft technet, klik hier.
Skype for Business (voorheen Lync 2010 / 2013) is een Microsoft applicatie waarmee u kunt bellen en gebeld worden, chatten (Instant Message), videogesprekken kunt voeren, de beschikbaarheid van anderen kunt zien, deel kunt nemen aan een vergadering, uw desktop kunt delen en efficiënt kunt samenwerken. Op één digitaal platform beschikt u over alle moderne communicatietools. Zo kunt u via pc, laptop, tablet en smartphone overal snel en doeltreffend communiceren.
Installeren
Wij helpen u om optimaal gebruik te maken van de functionaliteiten van The Voice of O365. Wij installeren, trainen en begeleiden u om van deze technologie een succes te maken.
ISDN en telefoonnummers
Maakt u nog gebruik van ISDN-technologie? Wij adviseren u omtrent SIP trunk telecom operators en helpen u op het gebied van 088, 085 en/of 0800 en 0900 servicenummers.
Hardware
Om een gesprek te starten of te ontvangen, kunnen the Voice of Office 365 gebruikers hun mobiele apparaten (Android | IOS | Windows), een headset (o.a. Jabra | Plantronics) met laptop of PC, of een van de vele IP-telefoons (o.a. Snom | Yealink | Polycom) die werken met Lync | Skype for Business gebruiken.
Helder Telecom & ICT helpt u met het maken van de juiste keuze, zodat gebruikers maximaal aan de slag gaan.
gratis adviesgesprek over The Voice of O365