Mobiele en vaste telefonie kunnen op verschillende manieren en op uiteenlopende niveaus worden geïntegreerd. De meest eenvoudige vorm is het aanbrengen van slimme doorschakelingen. De meest geavanceerde vorm luistert naar de naam Helder Managed Mobile. Deze dienst voorziet in een integratie op het allerdiepste niveau van uw telecom-infrastructuur. Dankzij deze optimale integratie profiteert u van alle denkbare voordelen.
Eén van deze voordelen is dat u niet hoeft te investeren in een (nieuwe) telefooncentrale. Als u gebruik maakt van Helder Managed Mobile is er namelijk geen noodzaak meer om de centrale telefonieapparatuur in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Dit investeringsvoordeel vormt echter nog maar het topje van de ijsberg. Gebruik maken van Helder Mobiel levert u nog een groot aantal andere voordelen op.
Vindt u het belangrijk om snel gebruik te kunnen maken van een gebruiksklaar nieuw abonnement? Ook dan is Helder Mobiel de ideale oplossing. Wij kunnen namelijk met één muisklik uw simkaarten activeren en koppelen aan de door u gewenste mobiele nummers. Met Helder Mobiel weet u dus zeker dat u snel ‘up and running’ bent.
Vindt u het handig om privé- en zakelijke gesprekken te kunnen scheiden? Bij Helder Mobiel kunt u twee nummers koppelen aan één simkaart. Dankzij deze functionaliteit kunt u uw tweede toestel dus de deur uit doen. Ook hoeft u dat ene nummer voortaan niet meer door te schakelen naar dat andere toestel. Dit levert u niet alleen veel extra gemak op, maar bespaart u bovendien kosten.
Alle faciliteiten voor vaste telefonie van ‘Helder Managed Voice’ een Managed Voice dienst zijn dankzij de vast-mobiel integratie ook beschikbaar voor mobiele telefonie. Wat dacht u er bijvoorbeeld van als uw medewerkers elkaar voortaan ook mobiel kunnen bellen met behulp van verkorte kiesnummers? Met Helder Managed Mobile weet u zeker dat er geen contactmoment meer verloren gaat. Bij een binnenkomend gesprek kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen om zowel het vaste als het mobiele toestel te laten rinkelen.
Hecht u veel waarde aan grip op het belgedrag van uw medewerkers? Helder Managed Mobile biedt ondernemers niet alleen maximaal inzicht in dit belgedrag; u kunt bovendien ook nog eens zelf bepalen wat uw medewerkers wel en niet mogen. Dit kunt u instellen op het niveau van een individuele medewerker. U heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid om uitgaande gesprekken naar verschillende categorieën te blokkeren. Denkt u dan bijvoorbeeld aan het bellen naar of in het buitenland of naar betaalde informatienummers. Op de maandelijkse factuur wordt het verbruik van voice, data en SMS bovendien nog eens duidelijk gespecificeerd.
Helder Managed Mobile biedt u ongekende mogelijkheden om uw eigen bereikbaarheid te regisseren. De routering van inkomende telefoontjes kunt u op een groot aantal variabelen afstemmen. Dit varieert van het tijdstip van het telefoontje tot aan de postcode van de beller. Alle mogelijkheden van Helder Managd Voice, de vaste evenknie van Helder Managed Mobile, komen beschikbaar voor mobiele telefonie. Denkt u dan bijvoorbeeld aan zaken als IVR en wachtrijen.
Als gebruiker van Helder Managed Voice krijgt u de beschikking over alle mogelijkheden, die onze dienst Helder Managed Voice u biedt. Omdat u een vaste vergoeding per werkplek betaalt, hoeft u niet te investeren. Ondertussen heeft u wel de zekerheid dat u altijd beschikt over een state-of-the-art telefooncentrale en als eerste de nieuwste faciliteiten kunt gebruiken. Onze klanten ervaren het als een groot pluspunt dat zij gebruik kunnen maken van de dienst Helder Managed Voice zonder dat zij zelf over een infrastructuur voor vaste telefonie beschikken.
Als afnemer van Helder Managed Mobile ontvangt u één factuur, waarop al uw telecomkosten overzichtelijk worden gespecificeerd. U kunt eenvoudig aflezen wat uw vaste en wat uw mobiele telefoniekosten zijn. Omdat deze kosten gedetailleerd worden gespecificeerd, levert dit overzicht u maximale grip op de kosten van vaste en mobiele telefonie op.
Helder Mobiel -gesprekken lopen via het betrouwbare 4G-netwerk van KPN. Het communicatieplatform waarvan gebruik wordt gemaakt, is gestationeerd op maximaal beveiligde externe locaties en redundant uitgevoerd. Bedrijfszekerheid en continuïteit staan voorop.
• Meest optimale vorm van vast-mobiel integratie
• Snel beschikken over geactiveerde simkaarten
• Meerdere mobiele nummers per simkaart mogelijk
• Maximale grip op belgedrag
• Slimme routeringsmogelijkheden
• Niet investeren in een eigen telefooncentrale
• Altijd kunnen beschikken over de nieuwste telecomfaciliteiten
• Maximale betrouwbaarheid
• Eén factuur en één aanspreekpunt