Helder Managed Voice

Wat is Managed Voice?


Managed Voice is een hosted telefonie (cloud) oplossing die de flexibiliteit van internet combineert met telefoniecentrales van Helder Telecom & ICT in de cloud. Hiermee maakt u altijd gebruik van de allernieuwste functies tegen een vast bedrag per gebruiker per maand. Of u nu alleen aan de slag wenst te gaan of vestigingen wilt koppelen, met Managed Voice hosted telefonie is alles mogelijk. Met Managed Voice bent u op iedere willekeurige locatie op hetzelfde nummer bereikbaar, belt u onderling gratis en schaalt u uw abonnement iedere maand op of af, terwijl technisch specialisten 24 uur per dag waken over uw centrale. Met hosted telefonie zoals Managed Voice belt u zorgeloos en betaalbaar.
 

Wat is Managed Mobile?


Met Managed Mobile wordt uw mobiele telefoon ingezet als vaste telefoon, als aanvulling op Managed Voice. Wordt u uw op kantoornummer gebeld, dan rinkelt uw mobiele telefoon. Op die manier is vaste en mobiele telefonie naadloos geïntegreerd binnen het Managed Voice netwerk van Helder Telecom & ICT. Door gebruik te maken van deze gecombineerde vorm van hosted telefonie bespaart u op telecomkosten en maakt u van alle functies gebruik, terwijl u altijd en overal bereikbaar bent. Met de persoonlijke assistent functie, regelt u zelf uw bereikbaarheid tot in detail. Maar denk ook aan het koppelen van meerdere nummers (bijvoorbeeld privé en zakelijk) per SIM-kaart. Zomaar wat extra gemak dat telefonie in de cloud mogelijk maakt.
 

Functionaliteiten Managed Voice


Managed Voice biedt vele functionaliteiten, een greep uit de vele functies van Managed Voice:

  • Bellen in de cloud
  • Bereikbaarheid assistent
  • Voicemail en sms naar e-mail
  • Interne nummers, belgroepen en lijsten
  • Voicemail & antwoordapparaat
  • Gespreksopname
  • Keuzemenu

Wat zijn de voordelen van Managed Voice?

  • Plug & play
  • Goedkoop bellen
  • Koppelen van vestigingen
  • Rapportages voor inzicht
  • Maandelijks opzegbaar
  • Vast bedrag per maand
  • Geschikt voor iedere onderneming
  • Meest optimale vorm van vast-mobiel integratie 
  • Snel kunnen beschikken over geactiveerde simkaarten 
  • Meerdere mobiele nummers per simkaart mogelijk 
  • Maximale grip op belgedrag 
  • Slimme routeringsmogelijkheden 
  • Niet investeren in een eigen telefooncentrale 
  • Altijd kunnen beschikken over de nieuwste telecomfaciliteiten 
  • Maximale betrouwbaarheid 
  • Eén factuur en één aanspreekpunt 
     

Voor wie zijn Managed Voice en Managed Mobile?


Managed Voice en Managed Mobile zijn vanaf 1 gebruiker beschikbaar, ongeacht type organisatie. Het grootste voordeel hierbij is dat u eenvoudig opschaalt indien nodig.


Hoe laat Helder Telecom & ICT u optimaal profiteren van Managed Voice?


Advisering
Op het gebied van hosted telefonie is Helder Telecom & ICT al jaren de betrouwbare vakpartner. Wij kijken samen met u hoe wij Managed Voice het beste kunnen integreren in uw bedrijfsomgeving en in welke hoedanigheid. Op basis van een aantal vragen ontvangt u van ons een kosteloos advies en aantrekkelijke prijsopgave voor een directe inzage in de investering en de eventuele besparing.

Installeren en onderhoud
Met Managed Voice en Managed Mobile belt u in de cloud middels de allernieuwste telefooncentrales van Helder Telecom & ICT. Deze staan op uiterst veilige locaties en worden continu gemonitord. Wij zorgen voor het beheer en onderhoud en zorgen daarnaast voor een vlekkeloze ingebruikname van deze dienst door uw gehele organisatie. Managed Voice kent een ongekende hoeveelheid configuratieopties, waarvan wij u optimaal in de praktijk laten profiteren.

 

 

<gratis adviesgesprek over Managed Voice>

 

 

 

ADVIES NODIG?

 

Bel: 0884435333

 Contactformulier

© Copyright 2018

Disclaimer