Als ondernemer wilt u zorgeloos kunnen ondernemen. Een goede stabiele internetverbinding is hierbij onmisbaar. Van een bedrijf wordt tegenwoordig verwacht dat het 24/7 verbinding heeft met internet. Helemaal nu steeds meer telefoonverbindingen via VoIP lopen, en werkplekken Cloud geregeld zijn. Uw internetverbinding moet het doen, zo helder is het. Treedt er onverhoopt toch een storing op, en heeft u een Managed Router Serviceabonnement afgesloten, dan ontzorgen wij waar mogelijk.
Helder Managed Router Plus
Na 36 maanden wordt uw abonnement automatisch omgezet in een Managed Router Basis abonnement.
Helder Managed Router Basis
Tijdens kantoortijden
Neem contact op met onze service afdeling. Zij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:00. Meldingen die bij ons binnenkomen (of dit nu via het monitoringsysteem is, of rechtstreeks via de klant) worden binnen 1 uur opgepakt. Bovendien streven wij naar een remote oplostijd van maximaal 8 uur. Indien wij op locatie moeten komen, dan is de oplostijd hoger en zal uw contactpersoon een andere tijdsindicatie afgeven.
Buiten kantoortijden
Heeft u te maken met een storing buiten kantoortijden, dan kunt u gebruik maken van onze Best Effort-dienst. Deze kunt u telefonisch bereiken via het antwoordapparaat - keuzetoets 9.
Helder 24/7 support
Eventueel is het ook mogelijk gebruik te maken van onze 24/7 support-dienst. Deze dienst is alleen beschikbaar in combinatie met andere support & service varianten en wordt enkel aangeboden als onderdeel van onze contract-op-maat-oplossingen, die opgesteld worden op basis van de systemen die bij een klant draaien.