Referenties

"Lange tijd brachten wij onze mobiele en vaste telefonie onder bij twee verschillende partijen, waarbij de mobiele telefonie al jaren werd uitbesteed aan Helder. Tijdens persoonlijke gesprekken met Helder kwam naar voren dat er voor ons kantoor interessante alternatieven voorhanden waren"

Frans Rijnbeek - KRP Accountants & Adviseurs

Gebruikerservaring KRP Accountants & Adviseurs

KRP Accountants & Adviseurs realiseert fikse kostenbesparing

Het accountantskantoor KRP Accountants & Adviseurs, gevestigd in Waalwijk, staat voor haar klanten met een fullservice pakket klaar; van jaarrekeningen tot fiscale aangiften. Accountancyzaken zijn vertrouwelijk en daarom streven zij naar een optimale persoonlijke benadering. Frans Rijnbeek licht toe waarom telecommunicatie hierbij zo’n belangrijke rol speelt:

‘Lange tijd brachten wij onze mobiele en vaste telefonie onder bij twee verschillende partijen, waarbij de mobiele telefonie al jaren werd uitbesteed aan Helder. Tijdens persoonlijke gesprekken met Helder kwam naar voren dat er voor ons kantoor interessante alternatieven voorhanden waren. Door een jarenlange prettige service en een aantrekkelijk voorstel is gekozen om de geheel nieuwe invulling van telecommunicatie door Helder te laten verzorgen. Binnen dit beslissingstraject was het kostenaspect absoluut een belangrijke factor. Juist de aantoonbare verlaging van telefoniekosten gaf de doorslag.’ 

Daarnaast kampten wij binnen ons kantoor met onbeantwoorde telefonische oproepen, doordat de betreffende medewerker op dat moment zijn plaats even had verlaten. Door de geboden oplossing zou dit probleem, indien de procedure goed werd nageleefd, tot het verleden behoren. Ook is de onderlinge bereikbaarheid tussen onze medewerkers enorm verbeterd. Waar zij zich ook bevinden, de interne communicatie verloopt vlekkeloos. Al met al laat het systeem een efficiënter en financieel aantrekkelijker telefoonbeheer zien. De oplossing heeft ons naast een verlaging van de kosten tevens een betere bereikbaarheid van onze medewerkers gebracht, waardoor wij uiteindelijk beter in staat zijn om onze cliënten sneller van dienst te kunnen zijn.’ 

KRP Accountants & Adviseurs gebruikt een combinatie van vaste- en mobiele telefonie om bovenstaande te realiseren. Het kantoor is loyaal aan zijn leveranciers en stapt niet snel over. Frans Rijnbeek zegt hierover: ‘De relatie met Helder is prettig en betrouwbaar. Wij hebben een vast aanspreekpunt, waar snel en adequaat door gereageerd wordt. Ook de service en de wil om te helpen is van hoog niveau. Ik zou Helder dan ook zeker, als adviseur en leverancier, aanbevelen bij anderen.’  

Frans Rijnbeek
Directeur, mede-eigenaar KRP Accountants & Adviseurs 

 

Gebruikerservaring Bogaerts & Groenen advocaten  

Totale ontzorging is wat telt bij Bogaerts & Groenen advocaten 

Doorzien. Doordringen tot wat er werkelijk toe doet. De ander echt leren kennen. Inzichten uitwisselen en met verrassende oplossingen komen. Pro-actief en slagvaardig. Dat is Bogaerts & Groenen advocaten, een advocatenkantoor met vestigingen in Tilburg en Boxtel. Veel relaties en cliënten zijn gevestigd in de driehoek Tilburg, Eindhoven Den Bosch. Dat dat niet de enige overeenkomst met Helder Telecom & ICT is, licht Jos van der Wijst graag toe: ‘Helder werkt net als ons graag samen met haar partners en relaties. Daarnaast ontzorgt Helder en zijn ze continue op zoek naar nieuwe, creatieve en betaalbare invalshoeken, net als wij. Onze samenwerking klikt, erg belangrijk als je als kantoor bereikbaarheid hoog in het vaandel hebt staan.’ 

In 2013 startte het kantoor met Project 013; de verhuizing van het kantoor van Oisterwijk naar Tilburg. In Oisterwijk maakten zij nog gebruik van een aparte telefooncentrale, maar voor Tilburg wilde het kantoor naar een modernere VOIP-oplossing: een systeem dat gekoppeld kon worden aan haar bestaande centrale in Boxtel. De verhuizing was de perfecte gelegenheid om de telecommunicatie verder te professionaliseren.  Jos vervolgt zijn verhaal: ‘Wij zijn bij Helder uitgekomen, omdat zij net als onze IT-leverancier (ICT Concept) lid is van de Lexxyn Groep.  Deze groep is een samenwerking van bedrijven gespecialiseerd in ICT-oplossingen voor de juristensector. Juist de collegiale samenwerking tussen deze twee partijen en hun streven naar totale ontzorging waren van doorslaggevend belang. Deze samenwerking resulteert in een totaaloplossing met lagere vaste maandlasten en minder rompslomp, doordat de uitvoering van vele telecomwerkzaamheden in nauw overleg met ICT Concept plaatsvindt. We profiteren nu van een duidelijke infrastructuur en vaste, lagere, maandelijkse telecom lasten op één factuur.’ 

Om de twee vestigingen, Tilburg en Boxtel, efficiënt te koppelen is gebruik gemaakt van één centrale, waardoor alle gebruikers door Helder Telecom op afstand eenvoudig ingeregeld kunnen worden. Voor de vestiging in Tilburg zijn zij daarbij afhankelijk van de glasvezelverbinding die bij een externe partij is ondergebracht. Als er landelijke storingen zijn in het netwerk/ infrastructuur is het kantoor in Tilburg tijdelijk moeilijk bereikbaar. Jos sluit af: ‘Gelukkig speelt Helder ook hier adequaat op in, door snel noodhandelingen te verrichten en hiermee de schade te beperken.’ 

Jos van der Wijst
Partner, Bogaerts & Groenen Advocaten 

"Helder werkt net als ons graag samen met haar partners en relaties. Daarnaast ontzorgt Helder en zijn ze continue op zoek naar nieuwe, creatieve en betaalbare invalshoeken, net als wij. Onze samenwerking klikt, erg belangrijk als je als kantoor bereikbaarheid hoog in het vaandel hebt staan."

Jos van der Wijst - Bogaerts & Groenen Advocaten

"Het was voor ons van groot belang dat de telefonie via een centrale plek, één platform, aangestuurd werd. Met Helder Telecom & ICT lagen er al contacten op het gebied van mobiele telefonie"

Eric van Doorne - De Zellingen

Gebruikerservaring De Zellingen

Altijd bereikbaar voor de juiste zorg

De Zellingen is in 1997 ontstaan door een samenvoeging van een thuiszorgorganisatie, een verpleeghuis en een zorgcentrum. De Zellingen biedt zorg, advisering, behandeling, begeleiding en huisvesting aan mensen die hiervoor een indicatie hebben. Om ook de telefonie professioneel te integreren, hebben ze na een intensief onderzoekstraject met vele aanbieders, gekozen voor Helder Telecom & ICT.

Bij De Zellingen werken in totaal ca. 1600 medewerkers. Ook hier wordt flexibel werken steeds meer gemeengoed, wat zich vooral uit in de groei aan smartphones, tablets en flexplekken. Medewerkers dienen steeds vaker mobiel bereikbaar te zijn, vaak zelfs 24/7. Om informatie, technologie en communicatie hierbij succesvol samen te laten werken is gekozen voor een uniform telefonieplatform, geïmplementeerd als integraal onderdeel van hun netwerk. Hierbij staat de samenwerking tussen ICT Concept (systeembeheerder en net als Helder onderdeel van de Lexxyn Groep) en Helder Telecom & ICT centraal. Door de dienstverlening van deze twee leveranciers perfect op elkaar aan te laten sluiten wordt continuïteit nagestreefd en kostenbesparingen gerealiseerd.

Eric van Doorne licht toe: ‘Het was voor ons van groot belang dat de telefonie via een centrale plek, één platform, aangestuurd werd. Met Helder Telecom & ICT lagen er al contacten op het gebied van mobiele telefonie. Om een weloverwogen beslissing te nemen, zijn in het offertetraject naast Helder nog diverse andere partijen betrokken. Totale ontzorging en korte communicatielijnen is waar we naar zochten. We willen persoonlijk contact, weten met wie we te maken hebben. Dit hebben we in Helder gevonden.’ 

‘De zorg is als branche niet te vergelijken met andere sectoren. Kennis in alle lagen van de zorgsector is van groot belang om hier passende communicatieoplossingen te implementeren, aldus Dimmen Wesdijk (Managing Director, Helder Telecom & ICT). Hij vervolgt: ‘Wij zijn ons bewust van de focus die je dient te hebben in deze branche wil je boven het maaiveld uitsteken. Om die reden heeft Helder een zorgexpert in dienst, die zich volledig toelegt op het verder optimaliseren van onze dienstverlening in de zorg. Daarnaast vult de zorgspecifieke kennis van onze Lexxyn partner, ICT Concept, onze dienstverlening perfect aan.’ 

Eric vult aan: ‘Dat is een positieve verandering, want de zorg verdient zorg. Niet alleen wordt er bij Helder naar ons geluisterd, ook de prijsstelling en kwaliteit van hun dienstverlening zijn interessant.’  

Eric van Doorne
ICT Manager, De Zellingen

Gebruikerservaring Bakkersland

Betaalbare bereikbaarheid met behoud van kwaliteit

Pure passie, dat is wat Bakkersland drijft. En dat proeft u. Elke dag opnieuw bakken zij een brood- en gebakassortiment met producten voor elk moment van de dag. Een assortiment waarmee klanten hoge ogen gooien bij de consument. Niet voor niets luidt daarom hun missie: ‘wij verzorgen jouw bakkersproducten, iedere dag weer.’ Om op de inkoopkosten te letten, zonder in te boeten op kwaliteit, is Bakkersland dagelijks bezig met het zoeken naar de juiste leveranciers. Zo vonden zij in Helder Telecom & ICT een partner die naast ze staat om hun doelen op het gebied van telecommunicatie te realiseren.

Met name op het gebied van mobiele telefonie bestond de wens om kosten structureel te verlagen zonder in te moeten leveren op kwaliteit van mobiele telefonie. Helder Telecom & ICT kwam, via T-Mobile, op de radar van Senior Buyer Hugo Gijzen van Bakkersland. Hij licht toe: ’Helder is een lokale partij, gevestigd in de buurt van Bakkersland die ons mede werd aanbevolen door T-Mobile. Het team van Helder nam direct een (pro) actieve houding aan en leefde zich goed in in onze wensen. Dit heeft geleid tot een goed werkende oplossing voor mobiele telefonie, met een hoge servicegraad en de beoogde structurele kostenverlaging. Het prettige in onze samenwerking vind ik het feit dat Helder een lokale speler is, maar toch landelijke allure heeft. Ze reageren erg snel en als het moet zelfs in de vorm van een persoonlijk bezoek.’ 

Hugo Gijzen
Senior Buyer, Bakkersland 

 

"Helder is een lokale partij, gevestigd in de buurt van Bakkersland die ons mede werd aanbevolen door T-Mobile"

Hugo Gijzen - Bakkersland

Gebruikerservaring Van der Steenhoven Advocaten

Van der Steenhoven Advocaten kiest voor duidelijk en persoonlijk communiceren

Bij Van der Steenhoven advocaten, gevestigd in Amsterdam, zijn ze ervan overtuigd dat aandacht de sleutel is voor een succesvolle, langdurige samenwerking. Door de grote betrokkenheid van al haar medewerkers weten zij wat er speelt en waarom, en kunnen cliënten rekenen op uitstekend juridisch advies. Al meer dan 30 jaar adviseren en procederen zij met plezier en scherpte op het gebied van arbeidsrecht, ondernemingsrecht en intellectueel eigendomsrecht. “Duidelijk en persoonlijk.” Dat is wat cliënten over hun werkwijze zeggen. En dit verwachten zij andersom ook van hun leveranciers, zo ook op het gebied van telecommunicatie. Erik Zebregs (Van der Steenhoven Advocaten) vertelt enthousiast hoe de relatie met Helder Telecom & ICT tot stand is gekomen:

‘In 2006 wilden we een vernieuwingsslag maken. Om toendertijd met de tijd mee te gaan -kun je je nu haast niet meer voorstellen- werden de eerste Nokia telefoontjes aangeschaft. Bij Helder welteverstaan. Hier kwamen we terecht via ICT Concept, onze IT-leverancier, die net als Helder onderdeel uitmaakt van De Lexxyn Groep. Dit is een groep samenwerkende bedrijven die ICT-diensten leveren binnen de juridische sector. Aangezien ook wij streven naar synergie was dit voor ons een logische keuze.’

Jany Droppert vult aan: ‘Juist doordat er meer kapers op de kust liggen, is niet alleen het kwalitatieve productaanbod en de prijs belangrijk, maar ook de gunfactor. Het team van Helder is enthousiast, servicegericht, vakkundig en betrouwbaar wat naast de prijs en kwaliteit de doorslag gaf.’

In 2006 was al direct duidelijk wat deze mobiele manier van communiceren opleverde: bereikbaarheid. Met als bijkomend voordeel voor de advocaat dat de kosten daarvoor rechtstreeks door het kantoor betaald werden, wat toen heel modern was. Vandaag de dag speelt deze mobiele bereikbaarheid nog steeds een belangrijke rol.

Erik vervolgt: ‘Ons kantoor ondersteunt vol overgave de advocaten om zo flexibel en efficiënt mogelijk te kunnen werken. Dit verbetert het werkklimaat en de dienstverlening. En mocht er zich onverhoopt een probleem of storing voordoen? Dan schakelen we direct met Helder.’

Jany sluit af: ‘Voor ons levert de samenwerking met Helder drie belangrijke pluspunten op: de communicatielijnen zijn kort, het contact met Helder is persoonlijk én het team is pro actief. Doordat zij helder en passend advies leveren beveel ik Helder zeker aan!’

Erik Zebregs
‪Hoofd Financiële Administratie, Van der Steenhoven Advocaten.

Jany Droppert
Facilitair medewerkster – Receptioniste, Van der Steenhoven advocaten

"Ons kantoor ondersteunt vol overgave de advocaten om zo flexibel en efficiënt mogelijk te kunnen werken. Dit verbetert het werkklimaat en de dienstverlening. En mocht er zich onverhoopt een probleem of storing voordoen? Dan schakelen we direct met Helder."

Erik Zebregs - Van der Steenhoven advocaten

"In Helder vonden we niet alleen hedendaagse oplossingen, maar ook een service-gerichte dienstverlening en een fikse besparing op onze telefoniekosten."

Liliane Verbrugge - Verbrugge

Gebruikerservaring Verbrugge

Het verschil kunnen maken

Verbrugge is dé adviseur voor hypotheken en verzekeringen. Gevestigd in Oosterhout en Raamsdonksveer, maken zij met een enthousiaste club van 39 mensen, het verschil. 

Onvrede bij de huidige provider was enige tijd geleden het teken voor Verbrugge om uit te kijken naar nieuwe mogelijkheden op het gebied van telecommunicatie. De teamleider bij Verbrugge had goede contacten met een van de medewerkers van Helder Telecom & ICT. Dit gevoel was erg positief, waardoor Helder werd gevraagd de huidige omgeving te inventariseren en een passend voorstel te maken.  

Liliane Verbrugge vertelt: ‘We waren destijds ontevreden over de huidige gang van zaken bij onze toenmalige leverancier. Hierdoor waren we zoekende naar een nieuwe insteek op het gebied van telecom. In Helder vonden we niet alleen hedendaagse oplossingen, maar ook een service-gerichte dienstverlening en een fikse besparing op onze telefoniekosten. Wat me ook opvalt is de snelle reactietijd, zelfs bij complexe vraagstukken, de open filosofie en de klantvriendelijk; aspecten die niet meer vanzelfsprekend zijn voor iedere leverancier. Bij Helder krijgen we altijd het gevoel dat we uniek zijn.’  

Liliane Verbrugge
Hoofd Financiële Administratie, Verbrugge 

© Copyright 2017

Disclaimer