Digitalisering is het gereedschap om de deurwaarderij soepel te laten lopen. Efficiënt en snel kunnen communiceren met collega's, cliënten en ketenpartners is van groot belang om uw werk goed te kunnen doen. 

U moet altijd bij uw gegevens kunnen en uw medewerkers in het veld moeten altijd bereikbaar zijn. Daarom zijn de communicatie oplossingen van Helder Telecom gericht op het efficiënt en productief houden van de deurwaarderij.

Helder Telecom & ICT voor de Deurwaarderij

Zakelijke telefonie

U wilt altijd goed bereikbaar zijn. En als het druk wordt aan de telefoon moet u eenvoudig mensen kunnen doorschakelen of zoekt u andere handige manieren om cliënten niet te lang in de wacht te hoeven laten staan. De veelzijdige Xelion VoIP oplossing van Helder Telecom & ICT zorgt ervoor dat u, waar u ook bent, altijd bereikbaar bent om uw cliënten met raad en daad bij te staan.

Meer over zakelijke telefonie

Software integraties

Helder Telecom & ICT biedt handige integraties met diverse bekende softwarepakketten zoals Praclox Othomatic. Daardoor ziet u bijvoorbeeld altijd direct welke cliënt er belt, welke dossiers er bij deze cliënt horen. Wel zo handig, en klantvriendelijk.

Meer over software integraties

Helder Werkplek

Ook deze oplossingen zijn onmisbaar voor de deurwaarderij

Daarom Helder Telecom & ICT voor de Deurwaarderij

Al vele tientallen deurwaarderskantoren rekenen elke dag op de diensten van Helder Telecom & ICT voor het goed kunnen uitvoeren van hun dagelijkse taken. In het bijzonder kantoren die de software van Praclox, Othomatic gebruiken, profiteren dagelijks van onze handige integraties waarmee u in één oogopslag ziet wie er belt, welke dossiers er bij deze beller horen en wie de behandelaar is. Ook belt u met één klik vanuit Othomatic uit naar de betreffende relatie, wat uw kantoor een stuk efficiënter maakt.

Hoe wordt uw kantoor het beste bereikbaar? Doe nu de Helder TCI Check!