Helder is ervan overtuigd dat iedere onderneming continue bereikbaar kan zijn en overal probleemloos zou moeten kunnen werken. De klantenkring van Helder is om die reden erg divers. Van de slager om de hoek, een landelijke zorginstelling tot een advocatenkantoor op de Zuidas. Ze hebben echter een ding gemeen; ze eisen een partner die altijd de telefoon opneemt en een luisterend oor biedt.

Onze oplossingen: Advocatuur
Helder Telecom & ICT bedient tientallen advocatenkantoren, van elke omvang en rechtsgebied. Dankzij jarenlange ervaring in de juridische sector, weten wij precies wat telefonie, internet en werkplekken voor advocaten nét even anders maakt.

Onze oplossingen: Notariaat
In het moderne notariaat is betrouwbare communicatietechnologie cruciaal. Of het nu gaat om stukken tijdig indienen bij het Kadaster, PEP- en WWFT-checks uitvoeren of concepten versturen via e-mail, IT is onmisbaar in vrijwel elk notarieel proces.

Onze oplossingen: Deurwaarderij
Of het nu gaat om het uitbrengen van een exploot, het nabellen van openstaande incasso’s of soepel contact met collega’s, betrouwbare communicatielijnen vormen de basis van een efficiënte en succesvolle deurwaarderspraktijk.

Onze oplossingen: MKB
Het MKB is de motor van de Nederlandse economie, en die moet blijven draaien. Met betrouwbare telefonie-, internet- en werkplekoplossingen zorgt Helder Telecom & ICT ervoor dat MKB-bedrijven altijd bereikbaar zijn.

Overige oplossingen
Niet elke uitdaging past in een standaardoplossing. Denk aan slimme koppelingen met software, beveiligde verbindingen en flexibele werkplekken. Wat uw behoefte ook is, wij denken mee en maken het mogelijk.
Ja, ik wil graag gebeld worden
Heeft u een vraag? Wilt u daarover liever teruggebeld worden? Dan bellen wij u binnen 24 uur op het gewenste tijdstip terug.
