Het gemak van Microsoft 365
De moderne werkplek kan niet zonder de beste tools voor productiviteit, samenwerking en beveiliging. Daarom bouwen wij de Helder Werkplek op basis van de bewezen cloud oplossingen van Microsoft 365. Hiermee heeft u waar u ook bent veilige toegang tot uw e-mail, Teams en alle productiviteitstools zoals Word, Excel en PowerPoint. Bovendien kunt u veilig data opslaan en delen met collega's en cliënten via OneDrive en SharePoint. Uw data blijven netjes opgeslagen, in overeenstemming met de AVG, in een Europees datacenter van Microsoft.
Beveiligd en beheerd
Bij de Helder Werkplek staat zorgeloos werken centraal. U wilt een werkplek waar u van op aan kunt, met heldere afspraken over beveiliging en beheer. Zo zorgen wij met oplossingen als Windows Defender en Bitlocker voor een continue bewaking van uw werkplekken en kunnen wij dankzij slimme beheeroplossingen ook op afstand ingrijpen op werkplekken als dit nodig is om problemen te voorkomen.
De voordelen van de Helder Werkplek
- Uw IT en telecom overzichtelijk bij één partner;
- Een optimale integratie van communicatie en werkplek;
- Altijd & overal bij uw data dankzij Microsoft 365;
- Alles geregeld voor een vast bedrag per maand;
- Inclusief beheer en gebruikersondersteuning.
IT en Telecom naadloos verweven
Echte productiviteit ontstaat pas als u kunt delen wat u heeft gemaakt. Daarvoor is niet alleen een goede werkplek maar ook goed geïntegreerde telecommunicatie tegenwoordig onmisbaar. Daarom is de Helder Werkplek naadloos verweven met communicatie oplossingen zoals Microsoft Teams en Xelion VoIP. Zo bent u overal bereikbaar en werkt u optimaal samen met uw collega's en uw cliënten.
Bedrijfssoftware geïntegreerd met uw telefonie
Direct zien wie er belt, welke dossiers er bij deze cliënt horen en zelfs de tijd die u aan de telefoon heeft gespendeerd kunnen schrijven en declareren. Door de grote hoeveelheid software en telefonie integraties van Helder Telecom & ICT wint u tijd in het opzoeken van informatie aan de telefoon en verliest u geen minuut meer aan omzet. Door direct te zien wie er belt kunt uw cliënt bovendien nog persoonlijker en klantgerichter te woord staan. Zo maakt technologie het verschil voor u en uw cliënt.