Computer Telefoon Integratie (CTI)

WAt is Computer telefoon integratie? 

CTI is de technologie waarmee de technisch, in beginsel gescheiden omgevingen van de telefonie en die van de klantendatabase / CRM applicatie worden geïntegreerd. Ook in Voice over IP (VoIP) omgevingen is CTI software onontbeerlijk om een dergelijke integratie te bereiken.

Waarom Integratie van systemen

Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven die optimaal gebruik maken van de handige toepassingen die een CTI biedt, beter worden gewaardeerd door hun klanten. De redenen hiervoor zijn ten eerste dat klanten eenvoudig door het systeem herkend worden (door een pop-up screen met alle gegevens van de klant - de klantkaart) en sneller, efficiënter en zonder fouten te woord worden gestaan. Het gaat kortom om drie zaken:

  • Klantvriendelijkheid
  • Efficiency
  • Procesbeheersing 

CTI zorgt er bovendien voor dat medewerkers meer plezier hebben in hun werk. Dit geldt zowel voor medewerkers op kantoor als voor thuiswerkers. 

Helder Contact Connect

De CTI oplossingen die Helder Telecom & ICT aanbiedt, zijn gebundeld onder de noemer Helder Contact Connect. Helder Telecom & ICT heeft reeds meerdere koppelingen “op de plank” liggen. Inmiddels is het mogelijk om met bijna alle CRM- en ERP systemen te integreren. In samenspraak met de software leverancier is daarom ook altijd maatwerk mogelijk.

 

Functionaliteiten

Standaard biedt Helder Contact Connect de volgende functionaliteiten:

  • Nummers bellen vanuit elke applicatie op uw PC
  • Eenvoudig de belangrijkste telefonie handelingen vanaf uw desktop
  • Automatisch uw flexwerktoestel inloggen wanneer u zich aanmeld op uw PC
  • Toon de beschikbaarheid van collega’s
  • Pop-up screen met alle gegevens van de klant
  • Helder Telecom & ICT koppelt met meer dan 150 softwarepakketten

Vraag een gratis adviesgesprek aan over integratiemogelijkheden

Computer Telefonie Integratie voor bellen vanuit CRM of DMS 

 

ADVIES NODIG?

 

Bel: 0884435333

 Contactformulier

© Copyright 2019

Disclaimer